Rozmowa ze specjalistą – 5 rzeczy, które powinieneś wiedzieć przed wyborem dostawcy stołów do pakowania.
Twoja firma stale się rozwija, poszukujesz więc nowych rozwiązań, które mogą usprawnić i przyspieszyć prace przy pakowaniu i wysyłce towarów. Natrafiasz na różne oferty, wybór okazuje się duży i w pierwszym momencie robi wrażenie skomplikowanego.
Przeczytaj krótką rozmowę ze specjalistą i dowiedz się, na co koniecznie musisz zwrócić uwagę przed wyborem dobrego dostawcy stołów do pakowania.
Joanna Prugar – Panie Danielu, co mógłby Pan doradzić osobie zainteresowanej ofertą stołów do pakowania? Na rynku istnieje możliwość zamówienia ich od wielu dostawców. Każdy oferuje inne ceny i styl wykonania. Wybór może przytłaczać.
Daniel Stachowiak, CEO RedSteel – Najważniejsze w tym momencie – postawić na jakość. Stoły to jeden z newralgicznych elementów całego procesu pakowania. Odpowiadają za etap końcowy, ostatnie szlify wysyłki. To opakowanie jest tym, co klient zobaczy i oceni jako pierwsze. Musi więc zrobić na nim pozytywne wrażenie.
J.P. – Co w przeciwnym wypadku?
D.S. – Jeśli stół jest niskiej jakości, pierwsze co rzuca się w oczy, to słaby blat, który szybko się rysuje i po niedługim czasie wymaga wymiany. Zdarza się, że elementy stołu samoistnie się rozkręcają, a akcesoria na nim zamontowane ulegają awarii. Osoba pakująca nie może pracować, pojawiają się opóźnienia w wysyłce, klient się denerwuje. Sytuacja, w której żadna ze stron nie chce się znaleźć.
J.P. – Jak klient może sprawdzić jakość, nie widząc stołu? Ma wgląd jedynie w zdjęcia ofertowe.
D.S. – Najlepszym źródłem potrzebnych informacji są opinie i referencje, wystawiane zazwyczaj już po dłuższym czasie użytkowania stołu. Każdy solidny producent powinien dać możliwość zapoznania się z nimi. Warto przeprowadzić taką weryfikację.
J.P. – Klient znajduje w końcu konkretną firmę z pozytywnymi opiniami. Jest wstępnie zainteresowany, ale sam fakt wyboru producenta nic mu nie daje. Stoły są różnego rodzaju, jak ma dokonać wyboru?
D.S. – Stół do pakowania można, a wręcz należy dostosować do swoich potrzeb. Każda firma ma swój sposób na pakowanie, wysyła różne towary, używa do tego innych materiałów i narzędzi. Poprawnie zaprojektowany stół znacznie usprawnia pracę, potrzebne akcesoria znajdują się na odpowiednich wysokościach, co daje dużą, wygodną przestrzeń do pracy.
J.P. – Klient zamawia stół, który jest idealnie dopasowany do jego działalności. Praca idzie gładko, wszyscy są zadowoleni. Jednak po jakimś czasie coś się zmienia, zaczyna mu brakować akcesoriów, a inne są zbędne i przeszkadzają. Musi zamówić nowy stół?
D.S. – Absolutnie nie! Profesjonalne stoły posiadają możliwość rozbudowy oraz wymiany akcesoriów. Nikt nie jest w stanie przewidzieć, co zmieni się za jakiś czas, nawet po kilku latach. Dobre stoły bez problemu tyle wytrzymają i ważne, żeby mogły dostosować się do nowych realiów i to w sposób nieinwazyjny – bez wiercenia i spawania. Prostota przede wszystkim.
J.P. – Są przedsiębiorcy, którzy mają pomysł, chcą usprawnić system pakowania w swoim magazynie, ale nie do końca potrafią wszystko sprecyzować. Nadmiar dostępnych opcji nie pomaga. Jak oni mogą rozpoznać, które akcesoria będą najlepsze dla nich?
D.S. – Zawsze powtarzam, że podstawą jest współpraca ze specjalistą. Dobry doradca ma za sobą długoletnie doświadczenie i wiele wcześniejszych realizacji. Jego wiedza i praktyka wystarczą, aby podpowiedzieć idealne rozwiązania i pomóc przedsiębiorcy zamówić taki stół, z jakiego będzie w pełni zadowolony.
J.P. – Mamy więc wybranego producenta i skonfigurowany stół. Na co jeszcze chciałby Pan zwrócić uwagę przyszłym klientom?
D.S. – Oprócz oceny jakości wykonania i użytych materiałów, powinni zorientować się, jak długą gwarancję zapewnia producent. Daje ona poczucie bezpieczeństwa. Im dłuższa jest, tym lepsza, gdyż sugeruje, że jest to produkt wysokiej jakości. Dzięki niej przedsiębiorca ma spokój, nie musi martwić się uszkodzeniami, czy ewentualnymi naprawami.
J.P. – Dziękuję za rozmowę i poświęcony czas.
D.S. – Dziękuję. Liczę, że moje wskazówki będą przydatne dla każdego, kto stoi przed wyborem dostawcy stołów do pakowania. Jest to niezwykle ważny element, który ma ogromny wpływ na wiele aspektów związanych z pakowaniem – jak szybkość, jakość czy wygoda. Dlatego należy podjąć dobrą decyzję.
Podsumowując: 5 rzeczy, które powinieneś wiedzieć przed wyborem dostawcy stołów do pakowania:
- Postaw na jakość.
- Dostosuj stół do swoich potrzeb.
- Rozmawiaj tylko ze specjalistami.
- Sprawdź możliwości zmian i rozbudowy.
- Upewnij się, jaką gwarancję daje producent.
Polecane artykuły:
Ekologiczne zamienniki folii stretch w procesie pakowania paczek.
Folia stretch, powszechnie stosowana w przemyśle opakowaniowym, jest materiałem niezwykle skutecznym, ale niestety ma mocno negatywny wpływ na środowisko. Coraz...
Rynek magazynowy w Polsce: Perspektywy stabilnego rozwoju
Rynek magazynowy w Polsce przeżywa dynamiczny rozwój, który wynika z wielu czynników, w tym z rosnącego sektora e-commerce. W ostatnich...
Rynek e-commerce. Szanse i zagrożenia.
W minionym dziesięcioleciu rynek e-commerce przeszedł ogromną metamorfozę. Początkowo sprzedawcy traktowali ten rodzaj działalności jedynie jako nieduży dodatek do sklepu...
Logistyka 4.0 – trudne wyzwanie czy szansa na rozwój?
Samo pojęcie „logistyka” pojawiło się już dawno, bo w okolicy X wieku. Początkowo nie wychodziło jednak poza użycie w kontekście...
Tendencje ekologii w pakowaniu paczek.
Załamanie, jakie wywołała pandemia, skłoniło specjalistów do ponownego zbadania tego tematu. W kwietniu 2021 roku Mobile Institute przeprowadził badanie wśród...
Dodaj komentarz