Spis treści:
Konfigurator stołów do pakowania. Czyli jak stworzyć idealne stanowisko pracy?
Nowoczesne podejście do czynności pakowania i wysyłki.
W ostatnich latach wiele firm, prowadzących sprzedaż stacjonarną, musiało zmienić swój charakter i zaistnieć w internecie. Wpłynęło to także na zwiększenie ilości wysyłek towarów do klienta, a to z kolei wymagało nowych rozwiązań usprawniających cały proces.
Aby praca ta wykonywana była sprawnie i bez obciążeń dla pracownika, wymagane jest dobre zaprojektowanie przeznaczonego do tego celu stanowiska. Głównym zadaniem w tym procesie jest pakowanie towaru i odpowiednie zabezpieczanie go na czas wysyłki, co pozytywnie wpływa na zadowolenie klienta i zminimalizowanie ilości ewentualnych reklamacji. Ważna jest również ergonomia całego procesu, co przekłada się na efektywność wszystkich czynności.
W firmie RedSteel możesz je zamówić dokładnie stworzone pod rodzaj prac, jakie na nich wykonasz. Zamontowane zostanie tylko takie wyposażenie, które uznasz za niezbędne.
Konfiguracja stołu do pakowania.
Zdajemy sobie sprawę, że samo przeglądanie galerii naszych produktów może nie być wystarczające do zwizualizowania sobie końcowego efektu i zdecydowania, które moduły będą potrzebne, a które nie.
Poniżej podpowiadamy, jak krok po kroku przejść przez dostępne opcje.
Krok 1: Zdecyduj, jaki rozmiar stołu jest Ci potrzebny.
Blat powinien być dopasowany pod wielkość towaru, jaki masz do zapakowania oraz dostępne na ten cel miejsce. Potrzebujesz też swobody działania, ale zbyt duże stanowisko pracy generuje większy nieład, a to na dłuższą metę może coraz bardziej drażnić i rozpraszać. Z kolei zbyt mało miejsca zmusza Cię do poszukiwania innych dostępnych powierzchni, jest niewygodne i utrudnia proces pakowania, rozciągając go w czasie. W naszej ofercie możesz zdecydować pomiędzy 6. dostępnymi rozmiarami. Masz do wyboru szerokości od 100 do 200 cm, liczone co kolejne 20 cm. Klikasz wybraną opcję i przechodzisz dalej, a każdy element pojawia się na Twojej wizualizacji.
Krok 2: Rodzaj blatu.
Do wyboru masz teraz trzy opcje. Najbardziej uniwersalny – blat aluminiowy. Może być używany pod każdy rodzaj opakowań. W przeciwieństwie do popularnych blatów drewnianych nie zużywa się i nie musi być wymieniany ze względu na powstające drzazgi, które są niebezpieczne zarówno dla osoby pakującej jak i pakowanych produktów. Wszelkie krawędzie boczne ma zaokrąglone, co jeszcze podnosi jego poziom bezpieczeństwa.
Dla bardziej specjalistycznych zastosowań możesz wybrać blat rolkowy – idealny pod pojemniki magazynowe. Bardzo ułatwia on pracę z cięższymi opakowaniami, które łatwo można przesuwać po rolkach. Często właśnie w nich masz dostarczane przedmioty bezpośrednio z magazynu, a finalnie przepakowujesz je w kartony do wysyłki.
Trzecią dostępną opcją jest blat z wbudowaną wagą. W zależności od specyfiki Twojej pracy, możesz wybrać wagę zamontowaną po lewej, bądź prawej stronie blatu. Rozwiązanie to ułatwia ważenie przesyłek, czy odważanie produktów, które musisz zapakować. Decydujesz się, klikając w wybraną ikonkę.
Krok 3: Regulacja wysokości blatu.
Znów masz trzy opcje. Brak regulacji, manualna lub elektryczna. Stół „bez regulacji” ma ustandaryzowaną wysokość i może być stosowany w większości prac. Regulację polecamy szczególnie w firmach, gdzie przy pakowaniu pracują osoby o różnym wzroście i dla ich komfortu blat musi być pod tym kątem przestawiany.
Najwygodniejsza opcja to regulacja elektryczna. Wszystko sterowane jest przyciskami i nie wymaga najmniejszego wysiłku. Jest to opcja najlepsza, a co za tym idzie, najdroższa. Jeśli jednak nie chcesz tyle płacić, w zamian za nią możemy polecić ostatnią wersję – regulację manualną. W porównaniu do elektrycznej jest bardzo tania, ale nieco bardziej skomplikowana w obsłudze – trzeba ręcznie przestawiać każdą nogę osobno.
Klikasz wybraną opcję i przechodzisz do następnego etapu.
Krok 4: Rodzaj półki górnej.
W tym momencie wybór jest nieco bardziej spersonalizowany. Musisz się zastanowić, jaki rodzaj pakowania będzie się odbywał na danym stole. Jeżeli używasz tylko większych kartonów – polecamy półkę z przegródkami. Mają one ażurowe podstawy, co może być jednak problematyczne przy mniejszych elementach. Dlatego, gdy używasz do pakowania małych kartonów, bądź kopert, zapewne przydatna będzie półka z przegródkami z wypełnieniem. Obie mają wysokość 35 cm. Ilość przegródek zależy od długości stołu.
Gdy nie stosujesz do pakowania kartonów, może zainteresować Cię „półka górna standard”, pozwalająca odłożyć różnego rodzaju akcesoria, taśmę itp., nie kolidując jednocześnie z pracą na blacie.
Jeśli zależy Ci na miejscu zarówno na opakowania, jak i na drobne narzędzia czy akcesoria – polecamy „półkę górną dzieloną”, czyli jedną połowę z przegrodami, a drugą zupełnie płaską.
Klikasz zatem na wybraną półkę (bądź jej brak) i przechodzisz dalej.
Krok 5: Akcesoria ścianki pionowej.
Na stałe w naszej ofercie jest wiele dodatkowych akcesoriów. Musisz się zastanowić i przeanalizować, co będzie potrzebne w Twojej działalności, aby otrzymać efekt jak najlepszego dopasowania stołu do procesu pakowania.
Dysponujemy wieloma rodzajami półek przednich o różnych głębokościach. Ich wybór zależy od tego, co planujesz na nich trzymać, czy będą to akcesoria do pakowania, a może drukarka lub inny sprzęt.
Jeżeli w magazynie korzystasz np. z systemu magazynowego lub monitoringu, niezbędne mogą się okazać takie dodatki jak uchwyt na monitor, półka na klawiaturę, czy uchwyt na kamerę.
Twoje miejsce pracy wymaga doświetlenia – proponujemy oświetlenie LED w kilku różnych opcjach zamontowania.
Wszystkie dodatki są dobrze opisane, a przez kliknięcie w konkretne z nich, możesz zobaczyć jak komponują się one ze stołem – wizualizacja zmienia się w czasie rzeczywistym.
Dla Twojej wygody są one łatwo wpinane i nie wymagają wiercenia dodatkowych otworów czy skomplikowanego montażu. Gdy zmienisz profil działalności, nie będziesz musiał generować kosztów i zamawiać nowego stołu – on dostosuję się do Ciebie.
Krok 6: Akcesoria boczne, czyli wszystko, co może zostać zamontowane po bokach Twojego stołu.
- Twoja praca wymaga ustawienia komputera, drukarki lub wagi, często też szukasz miejsca na postawienie dużych kartonów. Posiadamy specjalne półki do tego przeznaczone.
- Gdy wiesz, że Twój proces pakowania wygeneruje odpady – do stołu możemy dołączyć solidny uchwyt na worki.
- W trakcie pakowania okazuje się, że często potrzebujesz dostępu do dna kartonu – możemy zaoferować dodatkowy blat do paczek z możliwością pochylenia.
- Codziennie używasz w pracy folii stretch – w każdy stół możemy wpiąć owijarkę do paczek, albo dodatkowy uchwyt na rolkę folii.
- W ciągu dnia wielokrotnie musisz przestawiać ciężkie kartony. Rozwiązaniem może być zamontowanie wygodnego przenośnika rolkowego.
-
-
-
-
-
-
-
Pomocniczy stół do pakowania paczek z pochylanym blatem RedSteel
0 out of 5Wybierz opcje This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page -
-
Krok 7: Akcesoria pod blatem.
Tutaj pojawia się kilka dostępnych opcji.
- Jeśli często pracujesz z komputerem, zapewne przyda Ci się wysuwana półka na klawiaturę.
- Gdy zależy Ci na miejscu, w którym możesz trzymać najczęściej używane akcesoria, pomocna może okazać się solidna szuflada.
- Być może chcesz dodatkowo zagospodarować przestrzeń pod blatem – możemy umieścić półkę, najlepiej dostosowaną do Twojego stylu pracy.
- Twoja praca jest wykonywana w różnych miejscach, a więc zależy Ci na mobilności. Nic prostszego! Każdy stół może zostać dodatkowo wyposażony w komplet kół z hamulcem.
Krok 8: Dodatki.
Każdy oferowany przez nas stół ma jeszcze możliwość dopasowania dodatkowych, niezależnych akcesoriów.
- Pracujesz głównie w pozycji stojącej? Polecamy matę antyzmęczeniową RedSteel.
- Jeśli jednak preferujesz tryb siedzący – w ofercie posiadamy specjalistyczne obrotowe krzesła magazynowe.
- Gdy zależy Ci na poprawie pozycji siedzącej i odciążeniu kręgosłupa – możesz wybrać jeden ze specjalistycznych podnóżków.
Stół idealny.
Na tym etapie konfiguracja stołu dobiega końca. Wszystkie wybrane opcje są zatwierdzone. Pozostaje nic więcej, jak kliknięcie „Dodaj do koszyka” i złożenie zamówienia.
Polecane artykuły:
Ekologiczne zamienniki folii stretch w procesie pakowania paczek.
Folia stretch, powszechnie stosowana w przemyśle opakowaniowym, jest materiałem niezwykle skutecznym, ale niestety ma mocno negatywny wpływ na środowisko. Coraz...
Rynek magazynowy w Polsce: Perspektywy stabilnego rozwoju
Rynek magazynowy w Polsce przeżywa dynamiczny rozwój, który wynika z wielu czynników, w tym z rosnącego sektora e-commerce. W ostatnich...
Rynek e-commerce. Szanse i zagrożenia.
W minionym dziesięcioleciu rynek e-commerce przeszedł ogromną metamorfozę. Początkowo sprzedawcy traktowali ten rodzaj działalności jedynie jako nieduży dodatek do sklepu...
Logistyka 4.0 – trudne wyzwanie czy szansa na rozwój?
Samo pojęcie „logistyka” pojawiło się już dawno, bo w okolicy X wieku. Początkowo nie wychodziło jednak poza użycie w kontekście...
Tendencje ekologii w pakowaniu paczek.
Załamanie, jakie wywołała pandemia, skłoniło specjalistów do ponownego zbadania tego tematu. W kwietniu 2021 roku Mobile Institute przeprowadził badanie wśród...
Dodaj komentarz