PYTANIA
I ODPOWIEDZI
Poniżej znajdziesz najważniejsze informacje dotyczące zarówno naszej firmy jak i sposobu składania zamówień czy też płatności. Oczywiście w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z naszymi konsultantami. Możesz przejść od razu do zakładki Kontakt w celu wyboru najwygodniejszej dla Ciebie formy kontaktu.
Jak złożyć zamówienie?

Zamówienie możesz złożyć bezpośrednio przez stronę www.redsteel.pl, przyjmujemy je także drogą telefoniczną, poprzez pocztę elektroniczną email lub formularz kontaktowy dostępny w zakładce Kontakt. Informacje, które będą konieczne do realizacji zamówienia to zakres interesujących Cię produktów, dane firmy, dane kontaktowe oraz adres do wysyłki. Na wszelkiego rodzaju wiadomości odpowiadamy maksymalnie w 24 godzin w dni robocze. Zazwyczaj jednak czas ten jest znacznie krótszy i wynosi do 2 godzin.
JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA?

PŁATNOŚĆ?

Ze względu na znaczącą personalizację zamawianych produktów w większości wypadków wymagana forma płatności to przedpłata. Dla zamówień o wartości poniżej 5000 zł brutto możliwa jest płatność za pobraniem. Do dyspozycji mają Państwa płatności online, przelew tradycyjny na podstawie otrzymanej faktury pro forma. Jesteśmy legalnie działająca firmą, realizowaliśmy i ciągle realizujemy zamówienia dla wielu zarówno korporacyjnych podmiotów jak i małych firm, dlatego nie muszą się Państwo obawiać o swoje pieniądze. Jesteśmy słowni, rzetelni i profesjonalni.
JAK DOSTARCZAMY NASZE PRODUKTY?
