Case Study #6

Jak pracuje się z firmą

mającą ponad 200 lat?

Poznaj kulisy współpracy z legendarnym polskim producentem
i sprawdź co dla niego stworzyliśmy.

Wzrost

jakości i szybkości pakowania

Dedykowane,

indywidalne rozwiązania

Dla legendy

ze swojej branży

Dopasowane

do ograniczonej przestrzeni

Krótki opis działalności klienta

Krótki opis działalności klienta

Polska marka znana z produkcji wysokiej jakości sztućców i akcesoriów kuchennych. Od już od ponad 200 lat oferuje produkty charakteryzujące się zarówno elegancją, jak i wysoką funkcjonalnością.
Doskonale rozpoznawana na rynku krajowym, jak i międzynarodowym, potrafi połączyć nowoczesną technologię z wielopokoleniową tradycją.

Dziś, jako nowoczesne i dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwo podąża różnymi kierunkami zarówno pod kątem rozwoju oferty czy też dalszej budowy rozpoznawalności marki.

Potrzeba

Firma zgłosiła się do nas z potrzebą zaprojektowania i wyposażenia działu pakowania paczek. Do naszych zadań należało przeanalizowanie procesu pakowania, dobranie odpowiednich rozwiązań oraz stworzenie takiej konfiguracji, która bez jakiegokolwiek negatywnego oddziaływania na proces działała będzie zgodnie z założeniami natomiast przy wykorzystaniu możliwie najmniejszej przestrzeni.

Nie pozostało nam zatem nic innego jak zabranie się do pracy!

Sprawdź poniżej z czym musieliśmy się zmierzyć!

Założenia i trudności

Nadrzędnym założeniem, które przyświecało nam od początku był wzrost jakości oraz szybkości pakowania, natomiast największą trudność stanowiła dostępna, ograniczona do wykorzystania w tym procesie przestrzeń.

W trakcie prowadzonych rozmów ustaliliśmy szereg dodatkowych, niezbędnych informacji w tym między innymi rodzaje, wielkości wykorzystywanych kartonów, zaimplementowane systemy informatyczne czy typy drukarek, które mają się znaleźć na stanowiskach. Następnie przeszliśmy do fazy projektowania.

Zaproponowaliśmy układ, który nazwaliśmy 2×2. Składa się on z 4 stanowisk do pakowania ustawionych do siebie tyłem (po 2 stoły) a pomiędzy nimi regał z regulowanymi półkami na zapas kartonów. Pakiet taki daje maksimum funkcjonalności i minimum potrzebnej przestrzeni.

Dodatkowo plusem połączenia ze sobą stołów tyłem jest fakt, że mogliśmy zaprojektować głęboką, wspólną półkę przednią, na której znajdą się duże, pełnowymiarowe drukarki. Mimo ich rozmiarów nie będą one zakłócały pracy na blacie roboczym.

W projekcie uwzględniliśmy również kilka innych potrzeb.

  • Zmianie uległa półka na wagę, ze względu na to, że musiała zostać przeprojektowana pod już wykorzystywane urządzenia.
  • W celu zapewnienia porządku na stanowisku i w związku z brakiem miejsca z boku wykorzystaliśmy śmietnik mobilny na kołach.
  • Stworzyliśmy od zera dedykowany pojemnik na wypełniacze, który również jest mobilny i można schować go pod stołem.

Wynik

Case Study wynik

Galeria

Zobacz finalne efekty naszej pracy!